apel - dosyć błota

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 10:37:06 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 16 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:
> [..]
>
> Tu już się z lekka ośmieszasz :)
> Nie wiem czy zauważyłeś że wczoraj piszac list tymi czterema punktami
> prosiłżem żeby każdy podjał decycję dzieki której beę mógł zdecydwać czy
> mam odejśc czy nie.

Dobrym zwyczajem zacytuję Ci coś, co powinno Ci dać do myślenia. Tożsamość
osoby która to napisała zachowam dla siebie, ponieważ padło to prywatnie
na IRCu. A wierząc w twoją inteligencję, wnioski wyciągniesz sobie sam

"uhm..jak problemy komunikacyjne rosna do rangi katastrofy ogolno
          dystrybucyjnej?
jak ludzie maja dosc i odchodza z tego powodu?
a niewiem czy suma tych ludzi jest mniej warta wiedzowo niz Tomek.."

Jeżeli natomiast chodzi o moje zdanie, to mimo że zawsze uważałem Cię
za autorytet w sprawach merytorycznych, po bliższym kontakcie na
pld-devel-pl zaczynam podejrzewać u Ciebie problemy w kontaktach
interpersonalnych. Zdaję sobie sprawę, że trudno być obiektywnym
gdy nagle atakuje Cię mała armia, ale zamiast produkować dziesiątki
e-maili mógłbyś spokojnie przemyśleć to czego oni od ciebie chcą.

I wcale nie chodzi o to żebyś odchodził z PLD, tego na pewno nie
pragnie większość. Chodzi jedynie o zmianę "modelu władzy" jaki
panuje obecnie w PLD.

Zakładając, że mogę na ten temat się wypowiadać: Kloczkowi-dyktatorowi
NIE, natomiast  Kloczkowi-na-innych-bardziej-demokratycznych-zasadach
jak najbardziej TAK.

Oczywiście zakładam, bo tak się deklarujesz, że jesteś reformowalny... bo
jeżeli nie to po prostu zignoruj ten list.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)