to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 00:20:30 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Czekaj to nie ty odpowidziałeś "Nie" ? Czy mzoę cofasz to ?
Uprasza się o dokładne czytanie tego co ludzie piszą bo potem jest wielkie
halo. Nie powiedziałem ani ,,Nie'' ani ,,Tak'', a więc tym samym
nie mam czego cofać.

Właśnie się dowiedziałem na irc, że Tomkowi chodzi o:
,,czy decydujesz sie poddporżadkować tym czterem punktom ?''
przy czym moja odpowiedź brzmi ,,w obecnej beznadziejnej ich postaci: nie''.

A w ogóle to dla Tomka niezgadzanie się z jego punktami jest tym
samym ,,wykopaniem się z PLD'' - tak przynajmniej wynika z jego wypowiedzi
na mesgach na irc.

Więc ogłaszam wszem i w obec, że się _nie wykopuję_ z PLD.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr