to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 00:42:34 CEST

On 17 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> A w ogóle to dla Tomka niezgadzanie się z jego punktami jest tym
> samym ,,wykopaniem się z PLD'' - tak przynajmniej wynika z jego wypowiedzi
> na mesgach na irc.

Nie, nie nie i jeszcze raz nie.

Pod twoim pierwszym raz "Nie" napisałem Ci wydraźnie:

PS. Jezlei chcesz w takim razie dalej coś robić to tylko zdecyduj czy
chcesz przejać obecna ifrastruktóre (o ile konkretne osby ktróre mają w
pieczy konkretne kawałki) czy chcesz zakąłdaźć nową.

Odpowiedzią na pytanie postawiłeś sie pop pzreciwnej stronie. Teraz daje
Ci jeszcze jeden wybór. Czy o ile chcesz komntynować pracę to chcesz robić
to pod nazwą PLD czy nie. Nie chcę sobei niczego przywałszczać czy
uzurpować. Daje prełny wybór dokłądnie wszystkim. Niemniej KAŻDY wybór
niesie za soba konkretne konsekwencje.