apel - dosyć błota

Śro, 17 Kwi 2002, 00:51:40 CEST

On Wed, 17 Apr 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:

> za.
>

> p.s. kloczek - nadal mimo swojego stwierdzenia że istnieje osoba która
> Cię popiera nie wskazałeś tej osoby. Czyżby to było pustosłowie?

W miedzyczasie jak widziałeś sam okazało się że źle zrozumiałem jedna
odpowidź. Nie była prosta w trstylu Tak/Nie ale mozan było ja podciagnać w
pierwszym moemencie pod Tak.

Reszte osób prosiłby o zwócenie uwagi włąsnie na to że pytanie włanie jest
aż tak prymitywne że dopuszcza tylko dwa rodzaje odpowiedzi.
Na tym etapie nie inyterewsuje mnie dyskusja. Na tą był czas caały zeszły
tydzeń i jeszcze wczęsniej.