apel - dosyć błota

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 01:25:35 CEST

On Wed, 17 Apr 2002 00:51:40 +0200 (CEST)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> W miedzyczasie jak widziałeś sam okazało się że źle zrozumiałem jedna
> odpowidź. Nie była prosta w trstylu Tak/Nie ale mozan było ja podciagnać w
> pierwszym moemencie pod Tak.
>
> Reszte osób prosiłby o zwócenie uwagi włąsnie na to że pytanie włanie jest
> aż tak prymitywne że dopuszcza tylko dwa rodzaje odpowiedzi.
> Na tym etapie nie inyterewsuje mnie dyskusja. Na tą był czas caały zeszły
> tydzeń i jeszcze wczęsniej.

Tomku!.. (pozwoloe sobie zwrocic sie do Ciebie po imieniu) alez to jest wlasnie
demokracja i glosowanie w formie przez Ciebie najbardziej tępionej i do tego
mowisz/piszesz ze nie czas na dyskusje (znaczy argumenty)

a teraz sprobuje napisac jak rozumiem (ja osobiscie) cztery punkty TK

-----------
tak jestem trudny we wspolpracy i juz(na dzis nie jestem w stanie sie zmieniec),
ale tak sie sklada ze mam "klucze" do podstawowego "zamku" czyli CVS

trzymam CVS przy zyciu, a przy okazji robie duzo przy dystrybucji
--------------
wobec powyzszego osoby ktore chca rozwijac PLD moga a) pogodzic sie ze TK ma
klucze, a jego charakter jest taki, a nie inny, b) zapewnic odp strukture i
ilosc pracy by rozwijac pewna galaz distro na niezaleznych zasobach jest rzecza
oczywista ze takie postawienie sprawy jest malo eleganckie, ale KAZDY w tym TK
ma do tego prawo (prosze zwrocic uwage ze gdybym ja takie warunki pstawil to
byscie sie tylko usmiali do lez skad sie taki frajer wytrzasnal)

ah i moze jeszcze jedno jesli w tej sytuacji nie bedzie "opozycjonistow" TK stac
na takie wydzielenie zasobow to bedzie oznaczalo ze gdyby nie TK to dystrybucja
by padla/byla_powaznie_zagrozona .

Jest przykre ze podzial jest wymuszany w sposob konfliktowy, zamiast przyjazny i
naturalny STABLE/NEST

a ja sam? ja nie mowie tak/nie bo jestem wlasnie zbyt slaby by zapewnic zasoby
(czas/lacze/wiedze/sprzet) dla rozwoju dystrybucji, jesli nie wytrzymam to znowu
zaczne szukac jakiegos distro dla swoich maszyn. moje tak/nie nie ma znaczenia -
wole zachecac ludzi do wspolpracy niz stawiac mury

z zyczeniami colorowych snow
qwark