to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 01:28:42 CEST

On 16 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:

> Do obu wypowiedzi: chcesz powiedzieć "ten projekt to ja"?

Nie.

> Nie traktuj osób, które się z tobą nie godzą jako uciekinierów od PLD.

A jak mam ich traktować ?
jak można traktowac ossobę która nie jest zdolna do prostej odpowidzi ?
Czy ta osoba w razie czego bezie w stanie się przecistawić skutecznie mi
NAWET po mimo teg ze zgodziął się wczęsniej na owe cztery punkty ? czyli
mówuiąc inaczje czy bezie w stanie kontynuować dalszą dyskuskję w zgodzie
z punktem 2 i 3 ? Zauważ, że punkt 1 i dwa zyznaczaja pewne ramy. 2 i trzy
ustalają co ma się w tychże ramach praw dziać. Ergo: że nie ma prawa dość
za często do wymiany zdań która juz nie jest dyskusją pod żadnym pozorem
nie jest (np. brak odpowidzi na pytania tak jak w przypadku Sergiusza czy
zwykła pyskówka).