Re: apel - dosyć błota

Śro, 17 Kwi 2002, 01:45:57 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Robert Kurtys wrote:
[..]
> [...]
>
> trzymam CVS przy zyciu, a przy okazji robie duzo przy dystrybucji
> --------------
> wobec powyzszego osoby ktore chca rozwijac PLD moga a) pogodzic sie ze TK ma
> klucze, a jego charakter jest taki, a nie inny, b) zapewnic odp strukture i
> ilosc pracy by rozwijac pewna galaz distro na niezaleznych zasobach jest rzecza
> oczywista ze takie postawienie sprawy jest malo eleganckie, ale KAZDY w tym TK
> ma do tego prawo (prosze zwrocic uwage ze gdybym ja takie warunki pstawil to
> byscie sie tylko usmiali do lez skad sie taki frajer wytrzasnal)

Uzwględnij wreszcie to że jestem do dyspozycj każdego kto będzie chciał to
pzrejać. Zrobiłem to po to żeby właśnie uniemożliwić używanie takiej
argumentacji. Chodzi wyłącznie o ustalenie pewnych regół gry, które de
facto nie wiele różnią się od tego co było do tej pory. Tyle że teraz
bendą one mogły działać juz zupełnie formalnie jako spisane i każdemu kto
bezie chciał się spytać "a wogóle to w którym miejscu zrobiłem coś co
spowodowało że mi zabranow mozliwość działania w ramach PLD ?" to bendzie
można mu wslkazać punkt 2 lub 3 .. bo tylko wykroczenie pzreciwko tym dwum
punktom moze spowodować takie wykluczenie.

Dotąd obywaliśmy się bez prawa/policy. Dzisaij okazuje się że trzeba coś
takeigo sformyułować. Chcę tylko żeby było to coś maksymalnie prostego.
Jęzlei za jakiś czas okaże sie w praktyce że to nei działa i pzreszakadza
beziemy mieli prawo dalej to zmieniać/dstosowywać .. ale dalej robiąć to
dokąłdnie na miarę tego co potrzebujemy.

> ah i moze jeszcze jedno jesli w tej sytuacji nie bedzie "opozycjonistow" TK stac
> na takie wydzielenie zasobow to bedzie oznaczalo ze gdyby nie TK to dystrybucja
> by padla/byla_powaznie_zagrozona .

Nic z tych rzeczy. Źle to interpretujesz. Scenaruiusze są tylko dwa. Albo
pozostaję w PLD albo nie. Ro czy dystrybucja padnie czy nie nigdy nie
zależało tylko odemnie i zależeć nie będzie.

> Jest przykre ze podzial jest wymuszany w sposob konfliktowy, zamiast przyjazny i
> naturalny STABLE/NEST

Nie ja to zaczołem ale zamierzam to skończyć i to w czasie mozliwei
krótkim. Nie wyyobrażam sobie wypuszczenai 1.0 bez wyczyszenai tutaj
sytuacji do gołego metalu.

> a ja sam? ja nie mowie tak

Dziekuję.
Prosze nasepne osoby. Jeżeli pozosytali się uwiną z decyzjami to mamy
sznsę rosplątać to szybciej niż za sześć dni.

Jeżeli ktokolwiek ma jakieś pytania, wątpliwości to prośba o ich
wyartykuowanie. Dzieki temu bedndę w stanie cokolwiek jeszcze wyjaśnić.