to kiedy to 1.0?

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 17 Kwi 2002, 11:49:56 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 08:06:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli ktoś nie ma czasu na czytanie długich listów to prosze wykasój ten
> list od razu bo jest on długi. Prosze także przy nabliszej okazji nie
> mów że jesteś głupcem bo nie miałełeś czasu żeby pewne rzeczy
> przemyśleć (bo nie tylko o długie czytanie tu chodzi).
Biorac pod uwage dalsze Twoje postepowanie, umieszczenie ponizszego
ultimatum, w tym samym liscie w ktorym zamiesciles ostrzezenie,
ze mozna tego wogule nie czytac nie mozna uznac za dzialnie koszerne.
Ale nie dopatruje sie w tym zlej woli. Raczej rodzaj przeoczenia.
>   1. Tomasz K. w sprawach PLD ma rację.
>   2. Jeżli uważasz, że nie ma racji to masz parwo dyskutować o tym.
>   3. Nikt nie ma prawa używać argumentów wyjeżdzajacych na prywatny (nie
>      odnoszacych sie do meritum).
>   4. Gdyby Tomasz K. nie miał racji: patrz punk 1.
Tym ponktom mowie NIE.
Ale jesli mi zabierzesz rw do cvs to daleko przesadzisz.
Nie uwazam zeby Tomasz K w sprawach PLD mial racje.
Poprostu zbyt wiele razy bylem swiatkiem jak nie mial. Dlatego
naginanie rzeczywistosci do woli Tomasza K jest dokladnie tym
z czym tak usilnie starasz sie walczyc. Chcialbym zebysmy sie
dogadali. Ale jak sie nie dogadamy to tez bedzie dobrze poprostu
bedziemy kontynuowac na tych samych zasadach. Nieoczekiwanie zgadzam
sie z Toba ze triumwirat czy komitet cerntralny nie maja sensu.
Ale sens IMHO ma propozycja RMF zeby zabrac Ci cvs i oddac go jemu.
On jest w zasadzie bezkonfliktowy. Natomiast Ty moglbys robic dokladnie to co
robisz najlepiej czyli pakiety. I apeluje do Ciebie zebys zgodzil sie
z twierdzeniem za twoj najwiekszy wklad w PLD jest tym najwazniejszym
jednoczesnie czyli merytorycznym. Niezgadzalem sie z Toba przynjmniej
dwukrotnie. Raz w sprawie rc-boot i raz w sprawie HUGE kernel pakiet.

W sprawie rc-boot nie mialem sily sie z Toba przepychac natomiast w
sprawie kernela w koncu chyba Janek Cie przekonal.

Natomiast cala ta historia pld-linux.org jest daleka od merytorycznej
nie ma tu ani jednego speca i kompletnie jej nie rozumiesz. Poprostu sie
nia nie zajmuj. Zajmij sie czyms innym. Bo w tej sprawie z nikim sie nie
dogadales. Nastapilo natomiast zaognienie sytuacji i teraz jestes blisko
rozpierzenia PLD. Troche mi z tego powodu przykro bo to ja bylem tym
ktory na poczatku sie z Toba wylklucal o pld-linux.org a potem robi z
Ciebie zarty na #PLD ale poprostu nie wydawalo mi sie ze mozesz
cos tak niewinnego jak inicjatywe kilu osob zeby dolozyc jakas wartos
materjalna do PLD wziasc za tak powazny atak na swoja osobe. Ja jak
kupowalem te domene nie robilem tego w celu atakowania Ciebie. Jak to tak
odebrales to sorry, ale to jest TWOJ problem. Gdyby cvs byl u RMF
to on nie podejrzewam ze by sie zdecydowal rozpieprzyc PLD bo ktos
mu zmienil @pld.org.pl na @pld-linux.org.

Natomiast jesli zaczniesz robic ruchy w stylu wycinanie rw to ja zapewniam
Cie ze nie bede z Toba walczyl. Nie bede robil PLD bis ani wypisywal
na linuxnews, pcolu, lwn czy co tam jeszcze ze jestes dyktatorem i przejmujesz
projekt GPL.
Bedzie mi natomiast przykro, ze w taki typowo Polski sposob cos sie
rozjebalo.

Ja chce miec prawo do pracy nad PLD i nie podporzadkowywac sie tym
czterem punktom. Jak mi je odbierzesz to sam se tlumacz na jakiej
zasadzie.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.