to kiedy to 1.0?

inglod dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 07:42:30 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Monday, April 15, 2002 8:06 PM
Subject: Re: to kiedy to 1.0?

>   Jeżeli odejdę z PLD to to co bendę dalej robił bezie podpoządkowane dwum
>   punktom:
>
>   1. Tomasz K. w sprawach PLD ma rację.
>   2. Jeżli uważasz, że nie ma racji to masz parwo dyskutować o tym.
>   3. Nikt nie ma prawa używać argumentów wyjeżdzajacych na prywatny (nie
>      odnoszacych sie do meritum).
>   4. Gdyby Tomasz K. nie miał racji: patrz punk 1.

Albo się nie znam na cyferkach albo do dwóch nie umiem liczyć :< no cóż człowiek
całe życie się uczy zarówno jak wygląda "otwarość na argumenty" (czytaj: jak się
ze mną nie zgadzasz to nie jesteś otwarty na argumenty) oraz jak wygląda matematyka
(teraz wiem czemu od czasu do czasu coś nie działa bo niektórzy nie tylko mają urojenia
ale wciąż działaja nie na liczbach integer ale na liczbach urojonych)