Rewolucja w PLD.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 12:11:55 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Witek Krecicki wrote:

> [...]
Nie widze problemu, poza jednym - to musi chodzic na drugim MTA na ep09.
Chodzi o to,ze obecny MTA ma antywirusa, ktory zarżnie maszyne przy takim
ruchu jaki PLD jest w stanie wygenerowac.

Pytanie drugie: czy infrastruktura mailingowa mozna zarzadzac z
uzytkownika? Bo tak by bylo bezpieczniej dla serwera.

Mam nadzieje ze nie ma tu takich rzeczy jak przy IPv6 ze zeby moc sie tym
zajmowac dostep do konta root jest niezbedny. Agaran wlasnie otrzymal
uprawnienia do zajecia sie IPv6 na ep09. Wszelkie uwagi dotyczace
ftp.ipv6.pld.org.pl, tuneli i routingu do ep  nalezy kierwac do niego.

> Dzieki temu mamy rade najwyzsza: baggins, RMF, sebastian której celem jest
> siedziec cicho dopóki nic sie nie dzieje :)

Ja wlasnie chce siedziec cicho... przez 99.99999999% (im wiecej dziewiatek
tym lepiej), ale taki "wylacznik szybki silnikow trakcyjnych" musi byc.

> [...]
> za rozwój dystrybucji. Arekm to NEST, kloczek (a niedlugo dzimi) to Ra,
> kloczek to CVS, serek to maillisty. Dzieki temu nie bedzie problemu z tym,
> ze czyjes osobiste urazy zadecyduja o problemach (bo serek nie ma RW chyba
> wlasnie dlatego.... niestety).

> Kloczku, wczoraj na IRC nie odpowiedziales mi na pytanie: czy jestes w
> stanie dzialac w PLD nie majac nad nim nieograniczonej wladzy? Wszyscy zdaja
> sobie sprawe, ze twoje odejscie BYLOBY niepowetowana strata dla PLD ale mimo
> wszystko niewielu dluzej wytrzyma model wladzy jaki aktualnie sprawujesz....

Do kloczka: zgodzisz sie na to? Posadowienie CVSu na maszynie w MIMUW
da to, ze jego istnienei przestanie zalezec od jednej osoby...

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-