Rewolucja w PLD.

Witek Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 17 Kwi 2002, 11:53:12 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bohosiewicz" <marcus w kernel.pl>
> Witam,
>
> Jako ze bicie piany postepuje (a tyle specow by z tych liter
> moglo powstac ze jeszcze bysmy Debiana pod wzgledem ilosci
> pakietow przegonili) mam propozycje rozwiazania sporu:
>
> Propozycja polega na odebraniu cvsu z maszyny Tomka,
> a maili z maszyny Serka. Czyli obie strony konfliktu
> traca swoje przyczolki.
> Postawienie CVSu na maszynie nie zarzadzanej przez Tomka,
> da ten efekt, co na ep09 - w razie sporow zawsze bedzie ktos
> kto te spory rozstrzygnie, majac umocowanie w postaci zarzadu
> [...]
Marcus, wiesz, ze masz moje calkowite poparcie jednak jedna rzecz trzeba by
JAK NAJSZYBCIEJ zrobic czyli okreslic kto czym by sie zajmowal jak bóg ( w
koncu 'god, root, what's the difference?') a kto jako opiekun...
Wiadomo, ze FTP jest twój, opieke nad czescia NEST ma Arekm, nad Ra kloczek.
I z FTP nie ma problemu
Z builderami stable równiez nie ma problemu bo jest podobny uklad
Problemy to:
1. CVS: tu kenny (or sth) czyli bagginsowa maszynka i zarzad kloczka (o ile
sie zgodzi)
2. Mail: tu ep09 i zarzad serka (o ile sie zgodzi).
Dzieki temu mamy rade najwyzsza: baggins, RMF, sebastian której celem jest
siedziec cicho dopóki nic sie nie dzieje :) i grupe ludzi odpowiedzialnych
za rozwój dystrybucji. Arekm to NEST, kloczek (a niedlugo dzimi) to Ra,
kloczek to CVS, serek to maillisty. Dzieki temu nie bedzie problemu z tym,
ze czyjes osobiste urazy zadecyduja o problemach (bo serek nie ma RW chyba
wlasnie dlatego.... niestety).
Kloczku, wczoraj na IRC nie odpowiedziales mi na pytanie: czy jestes w
stanie dzialac w PLD nie majac nad nim nieograniczonej wladzy? Wszyscy zdaja
sobie sprawe, ze twoje odejscie BYLOBY niepowetowana strata dla PLD ale mimo
wszystko niewielu dluzej wytrzyma model wladzy jaki aktualnie sprawujesz....
A co do psychoterapii: to naprawde pomaga... coprawda jest droga, ale jak
znajdziesz dobrego psychoterapeute to jest wart kazdych pieniedzy...
WK