Rewolucja w PLD.

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 15:07:09 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 02:12:58PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jacek może jeszcze w takim razie odpowisz na pytanie które postawiłem ?
> Tak żeby nie było wątpliwości co sam zdecydowałeś ?

Po pierwsze: trudno znaleźć to właściwe pytanie w twoich wypocinach.
Po drugie: odpowiem tak/nie, a ty mi w usta wciśniesz zupełnie co
innego. Nie ze mną takie numery.

Powiem tylko że nie podoba mi się twoje "kloczek w sprawach PLD ma
racje", bo czasem nie masz (każdy czasem się myli). Jestem przeciwny
twojej władzy, a właściwie sposobu w jaki z niej korzystać. Ale chcę
dalej współtworzyć PLD i będę to robił nawet, jeśli dalej będę musiał
z Tobą współpracować na obecnych warunkach.

Marcin podał konkretną propozycję, ja się do niej konkretnie
ustosunkowałem. Twoje wypowiedzi zawsze były zagmatwnane, a twoja
reakcja na konkretne odpowiedzi na Twoje "konkretne" pytanie już
zupełnie mnie przekonała że z Tobą żadna dyskusja nie ma sensu.

Pozdrowienia,
        Jacek