to kiedy to 1.0?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 17:21:07 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> A jak mam ich traktować ?
> jak można traktowac ossobę która nie jest zdolna do prostej odpowidzi ?
> Czy ta osoba w razie czego bezie w stanie się przecistawić skutecznie mi
> NAWET po mimo teg ze zgodziął się wczęsniej na owe cztery punkty ? czyli
> mówuiąc inaczje czy bezie w stanie kontynuować dalszą dyskuskję w zgodzie
> z punktem 2 i 3 ? Zauważ, że punkt 1 i dwa zyznaczaja pewne ramy. 2 i trzy
> ustalają co ma się w tychże ramach praw dziać. Ergo: że nie ma prawa dość
> za często do wymiany zdań która juz nie jest dyskusją pod żadnym pozorem
> [...]

A dlaczego nie chcesz się zgodzić na 3-osobowe kierownictwo?
Osób prowadzących linie, czyli Ty, Arek i dżimi.
Co w tym widzisz złego?? Przecież nie jesteś nieomylny... doskonały...

To jak wy byście się między sobą dogadywali to wasza sprawa. Poprostu
naprawdę mało kto zgodzi się na twoją jedno-osobową dyktaturę. Bo tak to
będzie wyglądało

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...