to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 17:45:18 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Blues wrote:

> A dlaczego nie chcesz się zgodzić na 3-osobowe kierownictwo?
> Osób prowadzących linie, czyli Ty, Arek i dżimi.

Dzimi nie ma czasu. Pod znakiem zapytania stoi to czy będzie miał czas
zająć się stabilizacją 1.0 (martwi mnie to) i on sam rozważa czy nie
chciałby tego robić w duecie z kimś innym (np. z Jakubem do spółki choć
nie wiem czy juz na ten temat ze sobą rozmawiali).

Arek opowidział się że mi nie ufa. Więcej .. ja już mu nie ufam od
dłuższego czasu. Dokładnie od mometu kiedy zrobił niezłe zamieszanie na
builderach. Po tym co się stało wtedy zachowywałem się wobec niego w taki
sposób żeby z nim wpsóldziałać w każdy mozliwy spsób ale taki który
wykluczałby do poprawnosci kontaktu zaufanie ponad miarę. Mówiąc inaczje
czekałem na to aż z czasem konsekwentną pracą/współpracą pokaże że coś to
go nauczyło. Dzisiaj tym bardziej nie jestem z nim w stanie współpracować
o ile miałby podejmować decyzje w imieniu innych .. nie wyklucza go to
*nadal* w żaden sposób jako członka zespołu na dotychczasowych warunkach;
predzej musiałby się sam wykluczyć do czego najwyraźniej dąży). Z racji
tego że sam nie tyle pomgał Sergiuszowi co nie widział żadnego zagrożenia
w tym co on robi. Ergo: musiał sobie zdawać sprawę że moje starcie z
Sergiuszem jest tylko kwestia czasu. Nie ostrzegł ani mnie .. ani
Sergiusza, że to do niczego dobrego nie moze doprowadzić.

Janek wchodziłby w rachube ale ostanio ma mało czasu. Dalej: Marcin ma
sporo czasu ale jednocześnie ufa mi, a ja czuję się w obowiązku za to
zaufanie informować go o czymkolwiek co nie będzie psuło owego zaufania. W
tej sytuacji powiększanie do nas dwuch składu podejmujacego decyzje byłoby
niepotrzebnym wprowadzaniem opóźnień w podejmowaniu decyzji. Jakub ? Jakub
jest bardzo spokojny (czytaj: sygnały o tym że się denerwuje należey
traktować jako duże migające na czerwono światło). To co on robi z mojej
strony bardzo rzadko generuje dodatkowe pytania. Woli robić niż gadać i
wie co chce zrobić .. poprostu. Jajcuś ? wygląda że też ma mało czasu.
Paweł ma zabawkę w postaci poldka i okolic, i wygląda że jest z tego
zadowolonuy co robi, a robi to IMHO solidnie. Sebastian kiedyś miał sporo
czasu .. do momentu kiedy zaczepił się w ICM (do tego stopnia ze czasami
widząc o tym że nie ma czasu an orientowanie się we wszystkim i żeby nie
stracił komplernie kontaktu przypominakm mu o pewnych istotnych
szczegółach). Artur bardzo podobnie ale duzo wcześniej (tyle ze nie muszę
mu nic przypominać :). Michał pdobnie jak Paweł tyle ze on ma zabawkę w
postaci instalatora.

Kilka kolejnych osónb ma jeszcze jednak za mało doświadczenia. Za mało
miało okazji do popełnienia samemu bełdów żeby szybko wychwytywać i
nazywać po imieniu błędy innych. To dobry materiał na za jakis czas. Na
liderów kolejnych cześci w sytuacji kiedy PLD będzie się rozwijać.

Kogoś pominąłem ?
Pomyliłem się w ocenie kogoś ?

> Co w tym widzisz złego?? Przecież nie jesteś nieomylny... doskonały...

Wiele razy pisałem "nołbadys perfekt" i to właśnie w odniesieniu do
włssnej osoby. Owe cztery punkty nic tu nie zmianiają.