Rewolucja w PLD.

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 18:22:24 CEST

W liście z śro, 17-04-2002, godz. 15:46, Tomasz Kłoczko pisze:
> On 17 Apr 2002, Michal Zawalich wrote:
> [..]
> Chcesz je wziąć na swoje barki ?
> Jak to zrobić to podałem. Jeżeli jesteś zdecydowany to zrobić to zacznij
> wypłeniać po kolei punkty jakie wymieniłem prowadzące do czegos takeigo.

Przecież wiesz dobrze o co mi chodziło. Jeśli nie, to postaram się
wytłumaczyć. Nie mam zamiaru nikomu odbierać jego władzy czy też wpływu
na dystrybucję. Chodzi mi _tylko_ o to, że takie sprawy można załatwić w
cywilizowany sposób, bez tych wszystkich radykalnych kroków. ZTCW o
domenie wiedziało kilka osób i całkiem sensownie zostało to wyłożone na
ircu. Wystarczy odrobina zrozumienia i wczucia się w sytuację oponenta.
Nie mam zamiaru opowiadać się po Twojej stronie czy serka, natomiast
stanowczo opowiadam się po stronie PLD.

Pozdrawiam.
Michał Zawalich

PS. Zachowanie serka też mi się niepodobało.