Rewolucja w PLD.

Śro, 17 Kwi 2002, 19:24:53 CEST

On 17 Apr 2002, Michal Zawalich wrote:

> Przecież wiesz dobrze o co mi chodziło.

Nie wiem.

> Jeśli nie, to postaram się wytłumaczyć. Nie mam zamiaru nikomu odbierać
> jego władzy czy też wpływu na dystrybucję. Chodzi mi _tylko_ o to, że
> takie sprawy można załatwić w cywilizowany sposób, bez tych wszystkich
> radykalnych kroków.

Jak widać czasami nie można. Czasami kttoś woli działnia zakulisowe i to
nie w sensie ale takze i po tym kiedy całsć wyjdzie na jaw .. bo może to
zrobić. Nie możesz mu tego zakazać zablokować wcześniej ale możesz i
musisz sie próbować bronić przed czymś takim. Otóż w tej chwili jeszcze
ra: każdy mozę przyjść i spuścić tu swoje pomysły. Co z tego że ja sam
zawsze czuję się zobowiązany tłumaczyć z tego co robię bo uważam że
inaczje nie mozna kiedy zawsze znajdzie się taki osobnik który czegś
takeigo nie bedzie robić bo nic go do tego nie zobowiazyuje (ani on sam
ani nikt inny).

> ZTCW o domenie wiedziało kilka osób i całkiem sensownie zostało to
> wyłożone na ircu.

Widzisz jakoś nie kojazę tego żeby przed przypadkiem kiedy 3miasto odpadło
od reszty sieci ktrtoś krzyczał "drugi NS nad pld.org.pl wogóle nie
propaguje pld.org.pl".

> Wystarczy odrobina zrozumienia i wczucia się w sytuację oponenta. Nie
> mam zamiaru opowiadać się po Twojej stronie czy serka, natomiast
> stanowczo opowiadam się po stronie PLD.

Co w sytiacji kiedy ktoś zauważy że idziesz w złym kietunku i nie ma
zamiaru Ci o tym powiedzieć, a Ty z jakiś powodów sam nie jesteś teg
świadom ?