to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 18:35:07 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Tak, mam wątpliwości, jednak widzę to w bardzo przejżystym świetle.
> Zdaję sobie sprawę, że ciężyła by na mnie wielkia odpowiedzialność,

Mało .. spadłoby na ciebie sporo tego co spada na moją głowę. Szukuj dobry
kask.
Musisz być gotowy przyjąć siebie czasami małowyszukane ciosy, mieć czas na
nie odpowidzieć lub sparować .. mieć czas na to żeby podjąć decyzję
właśnie jak odpowidzieć (i to bez wględu na to czy podejmiesz właściwą
decyzje czy nie).

> [...]
> do netu) i stabilizacja w szkole skłania mnie coraz bardziej do
> refleksji. Z jednej strony JA sam mogę nie podołać z drugiej lepiej
> pracowało by mi się z drugą osobą (np w postaci Jakuba, z którym się
> kontaktowałem) tak, że gdy Ja np coś zepsoje/zapomne druga równorzędna
> osoba poprawi mnie bądź postrofuje i vice versa. Współpraca opierała by
> się na wzajemnej pomocy. A co do braku czasu, to obecnie przejaśnia się
> wszystko, czas moj się zawęrza tylko w środku tygodnia, a tak, przez
> weekendy można by aktywnie popracować (a nawet w srodku tygodnia, ale

Krzysiek .. rura, dom, stabilizacja, druga osoba, wpsółpraca, pomoc, czas
to są ważne kwestie ale ZROZUM, że najważniejszy jesteś Ty sam o ile masz
się tym zająć. Jak ten punk bedzie pewny to reszta nie będzie maiała już
wyjścia i będzie musiała się wokół togo punktu kręcić .. znajdziesz czas,
pomoc, odpowidnia rurę na łączę, wpsółpracowników na to zeby dalej 1.0
stabilizować (i to ze mna czy bezemnie).