to kiedy to 1.0?

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 18:16:47 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dzimi nie ma czasu. Pod znakiem zapytania stoi to czy będzie miał czas
> zająć się stabilizacją 1.0 (martwi mnie to) i on sam rozważa czy nie
> chciałby tego robić w duecie z kimś innym (np. z Jakubem do spółki choć
> nie wiem czy juz na ten temat ze sobą rozmawiali).

Tak, mam wątpliwości, jednak widzę to w bardzo przejżystym świetle.
Zdaję sobie sprawę, że ciężyła by na mnie wielkia odpowiedzialność, której
mógł bym nie znieść i spalić się psychicznie, jednak widmo mojego rychłego
podłączenia do duzej rury (tak, będe miał pożądne przyłączenie do netu) i
stabilizacja w szkole skłania mnie coraz bardziej do refleksji.
Z jednej strony JA sam mogę nie podołać z drugiej lepiej pracowało by mi
się z drugą osobą (np w postaci Jakuba, z którym się kontaktowałem) tak,
że gdy Ja np coś zepsoje/zapomne druga równorzędna osoba poprawi mnie
bądź postrofuje i vice versa. Współpraca opierała by się na wzajemnej
pomocy. A co do braku czasu, to obecnie przejaśnia się wszystko, czas moj
się zawęrza tylko w środku tygodnia, a tak, przez weekendy można by
aktywnie popracować (a nawet w srodku tygodnia, ale jak bede mial łącze w
domu ...).

Dziękuję.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)