to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 20:02:36 CEST

On 17 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Sam zaczałęś rządzić się na builderach wywalając klucze moje i malekitha
> bo Ci się nie podobało, że więcej osób niż Ty mają tam wejście i czasami
> upgreadują pakiety, a potem wielkie halo, że sam zostałeś z owego buildera
> wywalony (i tak, wiem, że się zaraz usprawiedliwisz, znam te teksty, ja mam
> swoje opinie, Ty swoje i niech tak pozostanie).

Odtłórzmy pierwotny pzrebieg wypadków OK ?
1) przeniesione zostały buildery na ep,
2) osoby wczęsniej tam pracujace nie zauważyły tej zmiany, a ja sam
   działałem tak jak to robiłem gdzie miałem pewność że cokolwiek zostało
   zrobione to zronbułem ja sam,
3) w pewnym moencie iokazało się, że Michał wykorzystywał wprost builder
   i386 do preparowanai bootkietki, Ty robiłeś coś co zablokowało bazę
   pakietów, a ja próbowałem takze się do niej dostać,
4) TU zacząłem MóWIĆ że tak być nie może; powidziałem dlaczego tak być nie
   może i powidziałem że jedynym wyjściem jest wykrzystywanie builderów do
   celów produkcyjnych,
5) Michał to zrozumiał i szybkko padła propozycja ze do robienia
   bootkietki musi dostać osobnego chroot-a,
6) powidziałem, że w tej sytuacji kasuję klucze ssh Twje i Michała z
   builderów i *prosze* o wylogowanie się,
7) Ty będac dalej zalogwanym wyciąłeś mój klucz i wybiłeś mi połaczenie.
   Podbną operacje wykonałeś na pozostałych builderach an kennym.
8) straciłem kilka około dwuch gdzin żeby z pomocą Marcina odtworzyc stan
   na ep dalszych kilka gdzimn żeby chwycić zajętego Janka żeby mu
   wyjaśnić co i jak.

Tak samo jak każdym innym przypadku najpierw mówiłem co zrobię, dlaczego
to zrobię i co sie z tym wiaże. Ty miałeś pełne prawo do tego żeby si nie
wylogowywać i pytać się mnie żeby upewnić się co do tego co robię. Uznałeś
że dogadać się nie dogadasz i postanowiłeś zrobić coś co można porównać do
"wyjechania ciągnikim na ulicę". Nic na tym nie zyskałeś, a tylko przez
ktrótki czas poprzeszkadzałeś. Po co ? bo chciałeś pokażać że "masz tu
włądzę". Zauwąz że gdybym chciał posepować w Twoim stylu to najpierw
wyciepałbym Ciebie i Michała a potem tłumaczył. Pytanie kolejne: dlaczego
Michał mógł zrozumieć powody zmian a Ty nie ?

Ten wątek jest znany kilku osobom. Świadków tej dyskusji na ircu
było conajmniej kilku. Pozwól że pokaże jeszcze jedna rzecz o krórej widza
juz nieliczni, a którą mychodzi na to że muse teraz wyciagnąć na światło
dzienne żeby inni zrozumieli mnie dlaczego niemgłem uznać tego za
incydent.

Otóż po powyższym sytuacja wyglądałe tak że Ty nie maiłeś juz wprost
wejścia na buildery ale zarządzałeś builderami na kennym. Wymagało to
klyuczy dziki którym można był spokojnie nie tylko wykonać scp pakietów
wynikowych na ftp ale takze wejść i zmienić ~/.ssh/authorized_keys2 na
koncie builder. Wykorzystałeś to żeby bez mojej wiewdzy dodać tam wąłsny
klucz. Widziałem to pzrez kilka dni. To co robułeś to nie były działanai
przypadkowe. W miezyczaie zastanawialiśmyu sie z Marcinem jak całość
uszczelnić i takei rozwiązanie zostało znalezione. Sam nawet przyłozyłeś
rękę do tego żeby je wdrożyć. po tym jak t zaczeło działać wyciołem klucz
który sam dodałeś. Zaczołeś sie burzyć że znowu Ci coś wyciołęm na co Ci
odpoqwidziwłem że nie wyciołem niczego co sam nie dodałem.
Wiesz .. to jest tak jak w starej anegdocie której rabe łapie małego Icka
jak mu z kradnie jabłka z sadu. "Nie ważne że wziąłeś nie swoje jabłka ale
po co wlazłeś do sadu ?".

> Przynajmniej 2 razy na tej liście napisałem ŻE SIE NIE WYWALAM
> Z PLD ANI WYKLUCZAM. Przestań pleść głupoty na mój temat. Dziękuję.

Zdecyduj się sam czy się wykluczas czy nie. Ja Ci w tym nie pomogę anie
nie przeszkodze. Zdobisz c zrobisz. Popełniłeś błedy. Nie ulega
wątpliwści. Chcesz jeszcze raz spróbować ? Nie ma sprawy. Ale MUSISZ SAM
zdecydować, że chcęsz takiej szansy.