to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 20:25:25 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

>    Ty robiłeś coś co zablokowało bazę
>    pakietów, a ja próbowałem takze się do niej dostać,
Teraz propagujesz metodę: ,,udaję, że nie wiem o co chodzi''? Chyba jasne
jest że upgreade pakietów aptem blokuje bazę. Tak samo Ty blokowałeś mi.

> 4) TU zacząłem MóWIĆ że tak być nie może; powidziałem dlaczego tak być nie
>    może i powidziałem że jedynym wyjściem jest wykrzystywanie builderów do
>    celów produkcyjnych,
> 5) Michał to zrozumiał i szybkko padła propozycja ze do robienia
>    bootkietki musi dostać osobnego chroot-a,
> 6) powidziałem, że w tej sytuacji kasuję klucze ssh Twje i Michała z
>    builderów i *prosze* o wylogowanie się,

  6.5) Wyciąłem klucze Arkowi.

Tu chyba uznałeś, że Twoje słowo jest święte i że należy się poddać Twoim
,,prośbom''.

> 7) Ty będac dalej zalogwanym wyciąłeś mój klucz i wybiłeś mi połaczenie.
>    Podbną operacje wykonałeś na pozostałych builderach an kennym.
Na kennym zahashowałem Twoje klucze w authorized_keys.

> 8) straciłem kilka około dwuch gdzin żeby z pomocą Marcina odtworzyc stan
>    na ep dalszych kilka gdzimn żeby chwycić zajętego Janka żeby mu
>    wyjaśnić co i jak.
Wystarczyło nie szaleć z wycinaniem.

> Zauwąz że gdybym chciał posepować w Twoim stylu to najpierw
> wyciepałbym Ciebie i Michała a potem tłumaczył.
Odbyło się to tak, że poprosiłeś o wylogowanie się, wyciachałeś klucze
(tak, że gdybym się wylogował to już niestety, login denied).

> Pytanie kolejne: dlaczego  Michał mógł zrozumieć powody zmian a Ty nie ?
Dla Michała bez znaczenia było czy będzie miał osobny builder czy nie.
On robił bootkietkę. Nie zastanowiło Cię to?

Papomniałeś jeszcze dodać, że po wyciachaniu mnie z builderów wyciąłeś
mnie jeszcze z ftp.pld.org.pl (a ja np. tam Twoich kluczy nie dotykałem).

> Otóż po powyższym sytuacja wyglądałe tak że Ty nie maiłeś juz wprost
> wejścia na buildery ale zarządzałeś builderami na kennym. Wymagało to
> klyuczy dziki którym można był spokojnie nie tylko wykonać scp pakietów
> wynikowych na ftp ale takze wejść i zmienić ~/.ssh/authorized_keys2 na
> koncie builder.
A to akurat Ci się chyba pomyliło bo klucze na kennym nie mają tu nic do
rzeczy. Nie da się mając klucze publiczne bądz prywatne z jednego buildera
zalogować na drugi. Można co najwyżej zalogować się na ftp.pld.org.pl.

> Zaczołeś sie burzyć że znowu Ci coś wyciołęm na co Ci
> odpoqwidziwłem że nie wyciołem niczego co sam nie dodałem.
Aha, czyli za pierwszym razem wyciachałeś coś co dopisały krasnoludki?

> Zdecyduj się sam czy się wykluczas czy nie.
Polecam naukę czytania ze zrozumieniem i słowo ,,ANI''. Napiszę tak, żebyś
nawet Ty zrozumiał:
NIE ODCHODZĘ Z PLD. Nie pisz o mnie bzdur. Nie wkładaj w moje usta słów,
których nigdy nie powiedziałem/napisałem. Jak masz jakieś wątpliwoścy
(,,najwyraźniej dąży'')  to się zapytaj zamiast siać dezinformację.

> Ja Ci w tym nie pomogę anie
> nie przeszkodze. Zdobisz c zrobisz. Popełniłeś błedy. Nie ulega
> wątpliwści. Chcesz jeszcze raz spróbować ? Nie ma sprawy. Ale MUSISZ SAM
> zdecydować, że chcęsz takiej szansy.
Z twoich maili wynika, że to Ty się wachasz czy odejść czy nie. Popełniłeś
błędy tak samo jak i ja (i co więcej napiszę wielkimi literami: NIE JESTEM
NIEOMYLNY). Powiedz mi jeszcze jakiej (na co) szansy wg. Ciebie potrzebuję?

Na razie to Ty powinieneś się zastanowić czy chcesz szansy i możliwości
zrehabilitowania się w oczach developerów PLD.

> kloczek

/me próbujący się ograniczać w tych kilometrowych wątkach,
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr