Rewolucja w PLD.

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 21:18:21 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 08:29:31PM +0200, Michał Margula wrote:

> Nikt  Wam  jej nie  bronił  kupować,  ale jakoś  nikt  nie
> wspominał o zmianie  w commitlogach publicznie. Oczywiście
> tragedia to  żadna, ale jednak  wypadało o tym  napisać na
> listę.
Tym bardziej, że nie wszyscy  kupujący byli świadomi zmian w
commit logach, ani też nie  wszyscy się na to zgadzają.

Jest  jedna  domena, której  używamy  obecnie  i do  cholery
jasnej  nikt mi  nie  raczył uzasadnić  których  domen i  na
jakich zasadach mamy  używać w zasobach PLD. I  nie chodzi o
to,  że  muszę  koniecznie  wiedzieć,  tylko  chcę  grać  na
_jasnych_zasadach_. Ot co.

    wrobell <wrobell w ite.pl>