Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 21:16:48 CEST

--->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> Tym  bardziej, że  nie wszyscy  kupujący byli  świadomi
> zmian w  commit logach, ani  też nie wszyscy się  na to
> zgadzają.

Dopiero co napisałem, że zgadzać się nie musieli, gdyż to
moja sprawa, jak adresuję  pocztę skryptu,  którego zmian
jestem autorem, a ty znów mielisz te same wzniosłe słowa.

> Jest jedna domena, której  używamy obecnie i do cholery
> jasnej nikt mi nie raczył  uzasadnić których domen i na
> jakich  zasadach  mamy używać  w  zasobach  PLD. I  nie
> chodzi o  to, że muszę koniecznie  wiedzieć, tylko chcę
> grać na _jasnych_zasadach_. Ot co.

Po  prostu  nie  zrozumiałeś,   musisz  zatem  wrócić  do
archiwum listy  i wyszukać  dwa konkretne  listy Łukasza.
Czytałeś go i zapomniałeś czy też nie czytałeś w ogóle?

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org