Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 21:13:22 CEST

--->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> Nikt  Wam  jej  nie  bronił  kupować,  ale  jakoś  nikt
> nie  wspominał  o  zmianie w  commitlogach  publicznie.
> Oczywiście tragedia to żadna, ale jednak wypadało o tym
> napisać na listę.

Ale   przecież  Ciebie,   Michale,  nie   ma  na   liście
commitlogów. Czemu  zajmuje Cię ta sprawa,  skoro Cię nie
dotyczy? Chcesz decydować o tym, co i kiedy robię, aby mi
się wygodniej pracowało?

Chcę   jednocześnie   zauważyć,   że  w   liście,   który
skomentowałeś, wyjaśniałem, że  to WYŁĄCZNIE moja sprawa,
co wpisuję do skryptu, którego zmian jestem autorem, a ty
znów powtarzasz słowa: wypadało, warto,  należało, trage-
dia - wracając na początek dyskusji.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org