Rewolucja w PLD.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 21:21:59 CEST

On Wed, 17 Apr 2002 21:13:22 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> Ale   przecież  Ciebie,   Michale,  nie   ma  na   liście
> commitlogów. Czemu  zajmuje Cię ta sprawa,  skoro Cię nie
> dotyczy? Chcesz decydować o tym, co i kiedy robię, aby mi
> się wygodniej pracowało?

No tak. Nie używam programu XXX, to wpisz tam swoje prywatne ustawienia,
które działaja tylko u Ciebie - ale jedno będzie ważne, wygodniej Ci się
pracuje, nie? Może developer ze mnie jak z koziej dupy puderniczka, ale
uważam, że skoro robisz coś co dotyczy PLD, to dotyczy to także mnie. A może
to już SerPLD?
> Chcę   jednocześnie   zauważyć,   że  w   liście,   który
> skomentowałeś, wyjaśniałem, że  to WYŁĄCZNIE moja sprawa,
> co wpisuję do skryptu, którego  jestem autorem, a ty znów
> powtarzasz słowa:  wypadało, warto, należało,  tragedia -
> wracając na początek dyskusji.

Patrz wyżej. Jesteś autorem .speca, to i wpisz tam co chcesz, nieważne co
myślą inni.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter