Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 22:05:11 CEST

--->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> To był przykład. Zaraz założę domenę pld.uznam.net.pl i
> zmodyfikuję mozille  żeby wskazywała domyślnie  ją jako
> stronę startową. Też w sumie  nic złego, prawda - i nie
> będziesz wtykał nosa w nieswoje sprawy?

A jaka  jest teraz  strona startowa? Nie  interesuje mnie
to,  i tak  zmieniam  od  razu na  swoją.  Ale  co to  ma
wspólnego ze skryptem, tworzonym dla naszych wewnętrznych
potrzeb?

> Moje   zmiany  w   ChangeLogach   w  CVSie   (usunięcie
> przekleństw) nie  wpłynęła negatywnie na  pracę innych,
> ale jednak zrobiłem  źle i to cofnąłem.  Czy dla Ciebie
> wszystko jest czarne lub białe?

Co jest czarne,  co białe, a co szare?  Co mają wspólnego
Twe przekleństwa  z domeną pocztową skryptu?  Czy mógłbyś
konkretniej  zacząć  odpowiadać   na  pytania?  Chyba  że
to  właśnie  domaganie   się  konkretów  tworzy  sytuację
czarno-białą?

> Nikt Ci nie broni wymyślić  swojego adresu, i używać go
> do swioich  celów. Ty mieszasz  swój adres do  PLD jako
> default.

A miałem tam wpisać kilka adresów? Nie rozumiem propozycji.

> Niech  będzie pld.ru,  też nie  będzie miało  wpływu na
> funkcjonalność.

Spoko,   jeśli  masz   do   niego   prawa  i   przekażesz
współwłasność  na piśmie  również  mnie, tak  jak jak  to
zrobiłem z  pld-linux.org wszystkim osobom,  które domenę
te kupiłem, może być -  chociaż nazwa brzmi dość dziwnie.
Przesuwamy się  na wschód,  zamiast na zachód,  do krajów
cywilzacji.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org