Rewolucja w PLD.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 21:48:52 CEST

On Wed, 17 Apr 2002 21:26:12 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> Nie pojmuję powyższych słów,  starasz się zapewne na siłę
> wytłumaczyć, czemu wsadzasz nos w nie swoje sprawy.

Aha, czyli PLD to nie moja sprawa? Zmieniasz coś, co nie tyczy się tylko
Ciebie.

> Konkretnie:  a) Jaki program XXX, co to w ogóle jest?

To był przykład. Zaraz założę domenę pld.uznam.net.pl i zmodyfikuję mozille
żeby wskazywała domyślnie ją jako stronę startową. Też w sumie nic złego,
prawda - i nie będziesz wtykał nosa w nieswoje sprawy?

>              b) W jaki sposób (negatywnie) zmiana ta
> 	        wpłynęła na pracę innych?

Moje zmiany w ChangeLogach w CVSie (usunięcie przekleństw) nie wpłynęła
negatywnie na pracę innych, ale jednak zrobiłem źle i to cofnąłem. Czy dla
Ciebie wszystko jest czarne lub białe?

> 	     c) Dlaczego uważasz, że zmiana domeny dotyczy
> 	        całego PLD? Popatrz na przykład na nasze
> 		FAQ - jakoś nie jest na domene pld.org.pl,
> 		a chyba dotyczy naszego projektu, i chwała
> 		za jego powstanie autorom.

Nikt Ci nie broni wymyślić swojego adresu, i używać go do swioich celów. Ty
mieszasz swój adres do PLD jako default.

> Co ma  spec do skryptu  pocztowego? Co ma domena  do jego
> funkcjonalności?

Niech będzie pld.ru, też nie będzie miało wpływu na funkcjonalność.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter