apel - dosyć błota

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 22:15:23 CEST

On Wednesday 17 April 2002 22:05, Cezary Cichocki wrote:

>  IMHO zdanie winno brzmiec "chyba sie USPOKAJAM", czyz nie? Po prostu
>  przestan lac oliwe do ognia. :(

Ja się już uspokoiłem.

>  Z Toba jest ciezko dyskutowac bo powolujesz sie na "anonimowe"
>  autorytety. Big Brother? Sad Kapturowy? Swieta Inkwizycja?

Poprzednią twoją uwagę o anonimowych autorytetach zignorowałem (ja się nie
powołuje na żadne autorytety... używałem po prostu cytatów, bo najlepiej
odzwierciedlały to co chciałem powiedzieć/zasugerować/zwrócić na to uwagę).
Tym razem ci odpowiem: odczep się ode mnie. Nie jestem honey, a to nie jest
forum na 7thguard żebyś na mnie najeżdżał jak masz ochotę.

>  A Qboosha sluchaj uwaznie. BARDZO uwaznie. Moze sie czegos nauczysz.

Czy ja coś innego powiedziałem?