apel - dosyć błota

Cezary Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 22:32:37 CEST

VTAM!

On Wed, Apr 17, 2002 at 10:15:23PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Ja się już uspokoiłem.

 Bomba. O to chodzilo! Tak na wszelki wypadek gdybys nie pamietal kto
 powolal ten watek do zycia to zobacz w archiwum.

> Poprzednią twoją uwagę o anonimowych autorytetach zignorowałem (ja się nie
> powołuje na żadne autorytety... używałem po prostu cytatów, bo najlepiej
> odzwierciedlały to co chciałem powiedzieć/zasugerować/zwrócić na to uwagę).

Misiu, ANONIMOWYCH cytatow to ja Ci moge od reki pare kilobajtow
stworzyc. DOWOLNEJ tresci, naprawde! Nie wal sciemy - jezeli ktos boi
sie podpisac pod swoimi wypowiedziami to albo klamie albo jest dupkiem.
Obie sytuacje moim zdaniem powoduja ze taki cytat nalezy zapisac na
/dev/null a nie epatowac nim publicznosc.

> Tym razem ci odpowiem: odczep się ode mnie. Nie jestem honey, a to nie jest
> forum na 7thguard żebyś na mnie najeżdżał jak masz ochotę.

 Moj drogi, nie usiluj tu wyciagac starych animozji bo to nie o to
 chodzi. To nie honej ale TY dales ciala powolujac sie na "anonimowe"
 cytaty oczerniajace kloczka ktorych nikt nie jest w stanie zweryfikowac.
 Zobacz - wiele osob ma tu do kloczka zastrzezenia ale wystepuje z
 otwarta przylbica. Ty stosujesz metode inna - wypisujesz "anonimowe"
 cytaty. Sa dwie mozliwosci:
 1) Klamiesz jak pies i wiecej sie tu nie pojawiaj
 2) Twoje "anonimowe" autorytety sa o kant dupy potluc skoro boja sie
    ujawnic.

 Bo czym niby grozi takie ujawnienie? Kloczek wezmie bejzbola i leb
 komus obije? Bzdura kompletna.

 cezar

 p.s. I przemysl swoja sygnaturke. Charakter sie w zyciu przydaje -
 inaczej pozostaje jedynie cytowanie "anonimowych autorytetow".

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl