Rewolucja w PLD.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 23:23:09 CEST

On Wed, 17 Apr 2002 22:05:11 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> A jaka  jest teraz  strona startowa? Nie  interesuje mnie
> to,  i tak  zmieniam  od  razu na  swoją.  Ale  co to  ma
> wspólnego ze skryptem, tworzonym dla naszych wewnętrznych
> potrzeb?

Jedno i drugie TAK SAMO tyczą się PLD.

> Co jest czarne,  co białe, a co szare?  Co mają wspólnego
> Twe przekleństwa  z domeną pocztową skryptu?  Czy mógłbyś
> konkretniej  zacząć  odpowiadać   na  pytania?  Chyba  że
> to  właśnie  domaganie   się  konkretów  tworzy  sytuację
> czarno-białą?

A mają to wspólnego, że ani Twoja zmiana ani moja nie wpłynęła negatywnie na
naszą pracę, ale nie była OK.

> A miałem tam wpisać kilka adresów? Nie rozumiem propozycji.

Od zawsze było pld.org.pl i niech tak zostanie, póki nie zostanie podjęta
decyzja przez większość teamu, a nie tylko przez Ciebie.

No tak, chodźmy do tej hameryki

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter