Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 23:32:36 CEST

--->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> A mają to  wspólnego, że ani Twoja zmiana  ani moja nie
> wpłynęła negatywnie na naszą pracę, ale nie była OK.

Kto układa zasady, co jest OK,  a co nie? Pytam, gdyż jak
widać, nie  potrafisz zrozumieć  moich wątpliwości  co do
jedynej  słusznej domeny,  posiadanej, przypomnę,  przez:
"BIURO OBSŁUGI FIRM HANDLOWYCH S.C."

> Od zawsze  było pld.org.pl  i niech tak  zostanie, póki
> nie zostanie  podjęta decyzja przez większość  teamu, a
> nie tylko przez Ciebie.

Sorki, ale nie będzie >200 osób decydowało, co mam wpisać
w skrypcie, którego nawet nie używasz.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org