Rewolucja w PLD.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 23:45:07 CEST

On Wed, 17 Apr 2002 23:37:23 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> --->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> Jasne,  skoro moje  (i  nie tylko)  wcześniejsze listy  i
> próby interwencji nic nie dały.

> Nie, powiększa Twoją upierdliwość.

Ja daję sobie spokój. Jesteś niereformowalny. Może do Ciebie i dziesięc osób
pisać, a i tak uparcie zostaniesz przy swoim. Na nic argumenty, a mam lepsze
rzeczy do roboty niż przepychanki słowne - zwłaszcza te bezcelowe jak widać.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter