Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 23:49:57 CEST

--->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> Ja  daję  sobie  spokój. Jesteś  niereformowalny.  Może
> do  Ciebie  i dziesięc  osób  pisać,  a i  tak  uparcie
> zostaniesz przy  swoim. Na nic argumenty,  a mam lepsze
> rzeczy do roboty niż przepychanki słowne - zwłaszcza te
> bezcelowe jak widać.

Mógłbym to zdanie przepisać w liście do Ciebie.

Ale  zauważ,  że mimo  tego,  że  cię nie  rozumiem,  nie
zabrałem  np.  dostępu  do  listy... I  tu  właśnie  pies
pogrzebany.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org