baseciq: sendmail.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 09:46:45 CEST

On Thu, Apr 18, 2002 at 12:11:49AM +0200, Łukasz J. Mozer wrote:
> Witaj Jakub,

> Mi też nie.
>
> Nie  jest to jedyny pakiet z takim rozwiązaniem.

Owszem, ale w innych przypadkach plików jest mniej albo mają bardziej
charakterystyczne nazwy. (no wyjątki są, np. guide.html w openldap.spec
- ale nie tyle plików w jednym specu)

> Z tego co mnie uczono
> to  jeżeli  w  Source(n):  jest  url  to te pliki i tak nie wylądują w
> cvs'ie, więc postawiłem na odciążenie zasobów cvs'a ;>

Właśnie o to chodzi, że lądują. Gdyby nie lądowały to bym tak nie
marudził :)

> Poza  tym  warto  się  zastanowić  co  z  tamtej  strony warto jeszcze
> dorzucić.

W paczce może być więcej - nie ma problemu.

> Btw,  skoro już przy tym pakiecie jesteśmy - czy ten pakiet wogóle nie
> powinien być podzielony na sendmail i sendmail-doc?

Dokumentacji nie ma tak dużo, a jak ktoś chce bez, to jest
--exclude-docs.

PS. dopisz sobie aliasa w CVSROOT/users

--
Jakub Bogusz