baseciq: sendmail.spec

Czw, 18 Kwi 2002, 11:09:00 CEST

> Nie bardzo mi się to podoba... część nazw tych plików jest zbyt ogólna
> (czy też często spotykana), pliki o tych samych nazwach mogłyby równie
> dobrze należeć do innych pakietów - a SOURCES jest jedno. (m.in. dlatego
> wczoraj zrobiłem mv aliases sendmail.aliases na pliku ze standardowymi
> aliasami dla sendmaila - a tu znowu pojawiło się aliases, i to będące
> przykładem)

Ale przez to, ze zrobiles to po stronie serwera, a nie klienta nie pozostal
ani slad na ten temat w logu (cvs log ...).

Nie zmieniles tez nazw w specu, wiec sie sendmail budowal.

Na liscie tez nie znalazlem komentarza...

BTW. Masz jakis sposob na przemianowanie tych plikow, nie tracac info o
URL-ach ? Bo ZTCP, po wykomentowaniu URL-i adapter.awk to przy pierwszej
okazji przeniesie na sobie tylko wiadome miejsce...

BTW. to nie ja to dodalem do speca; ja chcialem tylko przebudowac...

> Proponuję nie śmiecić i wrzucić to w postaci sendmail-examples.tar.bz2
> (lub .tar.gz) zawierającego spakowane pliki ze strukturą podkatalogów
> (np. od examples/ począwszy). URLa można podać w komentarzu przy tym
> SourceX.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk