apel - dosyć błota

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 10:31:43 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Cezary Cichocki wrote:

> Misiu, ANONIMOWYCH cytatow to ja Ci moge od reki pare kilobajtow
> stworzyc. DOWOLNEJ tresci, naprawde! Nie wal sciemy - jezeli ktos boi
> sie podpisac pod swoimi wypowiedziami to albo klamie albo jest dupkiem.
> Obie sytuacje moim zdaniem powoduja ze taki cytat nalezy zapisac na
> /dev/null a nie epatowac nim publicznosc.

IMHO nie chodzi o strach przed podpisywaniem się pod swoimi wypowiedziami,
a raczej nie przypisywanie sobie cudzych memów. Gdyby wysłał maila z
anonimowego konta, to byłby anonim. Natomiast w takim przypadku jest to
cytat osoby której tożsamość postanowił zachować dla siebie. I ma do tego
prawo, bo cytując w ten sposób, potwierdza że się z tym zgadza, zatem
anonimowość w tym wypadku nie ma żadnego znaczenia.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)