apel - dosyć błota

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 10:17:13 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Cezary Cichocki wrote:

> VTAM!

>  IMHO zdanie winno brzmiec "chyba sie USPOKAJAM", czyz nie? Po prostu
>  przestan lac oliwe do ognia. :(

>  Z Toba jest ciezko dyskutowac bo powolujesz sie na "anonimowe"
>  autorytety. Big Brother? Sad Kapturowy? Swieta Inkwizycja?

To już prawie podpada pod pkt. 3, nie dość że zaczynasz dyskutować nie na
temat, to zaczynają się wycieczki osobiste. Albo próba ośmieszenia
zawodnika przez ośmieszenie.

>  A Qboosha sluchaj uwaznie. BARDZO uwaznie. Moze sie czegos nauczysz.

Przecież wyraził chęć. Ja również chętnie poczytałbym co Qboosh ma do
powiedzenia.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)