baseciq: sendmail.spec

Czw, 18 Kwi 2002, 11:35:37 CEST

> Serwera??? Nie mam dostępu do wuna innego niż przez cvs.

Ta jak ty to zmieniles, skoro :

[ankry w kufel SOURCES]$ cvs log passwd-to-alias|less

RCS file: /cvsroot/SOURCES/passwd-to-alias,v
Working file: passwd-to-alias
head: 1.1
branch:
locks: strict
access list:
symbolic names:
keyword substitution: kv
total revisions: 1;     selected revisions: 1
revision 1.1
date: 2002/04/17 17:58:58;  author: ankry;  state: Exp;
2017ed7f595b20850d85dd9ea0aa1cd4  passwd-to-alias

Gdzie sa poprzednie wersje ?

> Co do logów to:
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?2:mss:70985:200204:ebaalhckdndkohidogeg
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?2:mss:70986:200204:peiebpelkmiecnmafbia
>
> W cvs log też to jest. W %changelogu sendmail.spec też.

> Rozumiem, że miało być s/budował/nie &/ ?
> To co jest pod tym drugim URL-em? :)

Tak. Oops.

> Nie było, bo to zmiany porządkowe w pojedynczym specu, którym w dużej
> części sam się zajmowałem - więc uznałem że nie warto.
> Gdyby chodziło o podobne zmiany w większej liczbie speców naraz, to bym
> się spytał.

> Poprawić adapter, żeby nie ruszał komentarzy?
> Podobnie w nss.spec psuje oba %description, w których linie zaczynają
> się od '#'.

Tylko kto to zrobi ?
Ja nie wiem, czy znajde czas...

> Wiem, baseciq dodał. Jak pisałem, to tych plików jeszcze nie było
> w SOURCES.

Zgadzam sie, ze nie powinno ich byc. Tar bedzie lepszy.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk