baseciq: sendmail.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 10:48:46 CEST

On Thu, Apr 18, 2002 at 11:09:00AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale przez to, ze zrobiles to po stronie serwera, a nie klienta nie pozostal
> ani slad na ten temat w logu (cvs log ...).

Serwera??? Nie mam dostępu do wuna innego niż przez cvs.
Co do logów to:
http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?2:mss:70985:200204:ebaalhckdndkohidogeg
http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?2:mss:70986:200204:peiebpelkmiecnmafbia

W cvs log też to jest. W %changelogu sendmail.spec też.

> Nie zmieniles tez nazw w specu, wiec sie sendmail budowal.

Rozumiem, że miało być s/budował/nie &/ ?
To co jest pod tym drugim URL-em? :)

> Na liscie tez nie znalazlem komentarza...

Nie było, bo to zmiany porządkowe w pojedynczym specu, którym w dużej
części sam się zajmowałem - więc uznałem że nie warto.
Gdyby chodziło o podobne zmiany w większej liczbie speców naraz, to bym
się spytał.

> BTW. Masz jakis sposob na przemianowanie tych plikow, nie tracac info o
> URL-ach ? Bo ZTCP, po wykomentowaniu URL-i adapter.awk to przy pierwszej
> okazji przeniesie na sobie tylko wiadome miejsce...

Poprawić adapter, żeby nie ruszał komentarzy?
Podobnie w nss.spec psuje oba %description, w których linie zaczynają
się od '#'.

> BTW. to nie ja to dodalem do speca; ja chcialem tylko przebudowac...

Wiem, baseciq dodał. Jak pisałem, to tych plików jeszcze nie było
w SOURCES.

--
Jakub Bogusz