apel - dosyć błota

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 11:48:50 CEST

On Thu, 18 Apr 2002, Tomasz Trojanowski wrote:

> To już prawie podpada pod pkt. 3, nie dość że zaczynasz dyskutować nie na
> temat, to zaczynają się wycieczki osobiste. Albo próba ośmieszenia
> zawodnika przez ośmieszenie.

Oj, już sam nie czytam co piszę. Miałem na myśli zdyskredytowanie przez
ośmieszenie :))

> Przecież wyraził chęć. Ja również chętnie poczytałbym co Qboosh ma do
> powiedzenia.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)