baseciq: sendmail.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 22:30:39 CEST

On Thu, Apr 18, 2002 at 08:39:54PM +0200, Łukasz J. Mozer wrote:
> Witaj Jakub,
> Dnia 17 kwietnia 2002, o 21:20 napisałeś:
>
> [cut]
>
> dobra,  podsumowywując  thread,  przepraszam,  zkaszaniłem.

Tak bym tego nie nazwał - powiedzmy rozwiązanie było nienajlepsze.

> O ile mnie
> ktoś  nie wyprzedzi to stworzę sendmail-examples.tar i poprawię speca.
> Czekam  tylko  na  sugestie  co z tamtąd (doc.phpauction.org) warto by
> wrzucić do tej paczki, bo tam tego jest sporo. Do tego
> http://www.sendmail.org/~ca/email/doc8.9/op-sh-5.html  -  całkie  miły
> opisik. A może by w parę osób przysiąść i napisać porządne example?

Tu się nie wtrącam - mi wystarczało README.cf i op.me ;)

> A, i skoro sendmail wymaga cyrus-sasl, to może dorzucić jako wymagane
> pluginy plain i login? Wtedy świerzutki sendmail miałby by default
> najprostszą autoryzację?

Ten temat już był - IMO raczej nie, instalując odpowiednie pluginy SASL
wybiera się jakie rodzaje autoryzacji mogą być stosowane i lepiej nie
wymuszać.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/