baseciq: sendmail.spec

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 15:57:56 CEST

W liście z czw, 18-04-2002, godz. 22:30, Jakub Bogusz pisze:

> Ten temat już był - IMO raczej nie, instalując odpowiednie pluginy SASL
> wybiera się jakie rodzaje autoryzacji mogą być stosowane i lepiej nie
> wymuszać.

Wymuszac nie, ale czy ktos psrawdzał czy dizała cram-md5 i digest-md5 ?
wh mnie poinno byc tak ze jak zapistaluje liby sasla i stworze baze
sasl.db to powinno dzialac a nie dziala.
Probowalem, ale nie dalem rady. Czy jest mozliwosc uwierzytlninia
w jakis sensowny sposob ale z bazy shadow ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'