Rewolucja w PLD.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 09:48:10 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Blues wrote:

> [...]
Dotyczy, dotyczy - wystarczy ze Michal posle 1 (slownie jeden)
commit do modulu, z ktorego mail jest generowany tym skryptem.
A w jaki sposob? Ano w taki, ze tam jest From <autor commita>
a nie From <cvs>. Czyli pojawia sie jakis adres, z sugestia
ze jest to adres Michala!

[..]

Chwala. A ze nie w pld.org.pl - coz to tak jak z tym ze nie kazdy
FAQ o Windows musi byc w microsoft.com przeciez!

        ^^^^^^^
Autorem skryptu z sourceforge? I dokaldnie widac kiedy owa
zmiana byla dokonana - przy okazji wlasnie wpisania informacji o
prawowitych autorach skryptu, dziwnego dnia - 14.03 - przypomne:
to byl sam srodek Pingwinariow - to o tyle wazne ze czesc developerow tam
byla i w takim momencie nie miala jak od razu zaprotestowac.

Duzo, szczegolnie ze domena jest w nim narzucana z gory, nie jest
konfigurowalna dla kazdego z deweloperow z osobna.

> Przeginasz.
> Używana domena MA znaczenie dla nas wszystkich. To JEST bardzo istotne.
>
> Zresztą w tym momencie zaprzeczasz, mówią, że domena jest sprawą
> techniczną, temu co sam mówiłeś o wyjściu na świat,
> o przestniu być tylko w .pl i dla .pl

W tej sprawie jest duzo wiecej sprzecznosci ;)
Wczoraj na ircu pokazalem przynajmniej kilka....

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-