Rewolucja w PLD.

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 09:40:15 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, --s+ wrote:
> Nie pojmuję powyższych słów,  starasz się zapewne na siłę
> wytłumaczyć, czemu wsadzasz nos w nie swoje sprawy.
>
> Konkretnie:  a) Jaki program XXX, co to w ogóle jest?
>              b) W jaki sposób (negatywnie) zmiana ta
> 	        wpłynęła na pracę innych?
> 	     c) Dlaczego uważasz, że zmiana domeny dotyczy
> 	        całego PLD? Popatrz na przykład na nasze
> 		FAQ - jakoś nie jest na domene pld.org.pl,
> 		a chyba dotyczy naszego projektu, i chwała
> 		za jego powstanie autorom.
> Co ma  spec do skryptu  pocztowego? Co ma domena  do jego
> funkcjonalności?

Przeginasz.
Używana domena MA znaczenie dla nas wszystkich. To JEST bardzo istotne.

Zresztą w tym momencie zaprzeczasz, mówią, że domena jest sprawą
techniczną, temu co sam mówiłeś o wyjściu na świat,
o przestniu być tylko w .pl i dla .pl

Zastanów się nad tym.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...