{mail,lists}.pld.org.pl

Pią, 19 Kwi 2002, 13:09:22 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]

> Przy okazji uspokajam, postarmy sie z socratem zrobic tak, by aliasy
> @pld.org.pl dzialaly bezblednie bez jakichkolwiek zaklocen. Wykorzystamy
> do tego ep09, ktora ma gotowa infrastrukture aliasowa sprawdzona juz na
> @pld.net.pl. Prosimy tylko o pohamowanie sie od wysylania duzych maili.

Marcin tu dobrze byłoby uniezależnić działnie aliasów od głównego MX.
Każdy MX moze pobrać z repo plik CVSROOT/users i skompletowac własną listę
aliasów. Chodzi o to co sam wprowadziełś na ep.
Przyt ruchu pzrez atlantyk miało to na pewno sens. Teraz nie wiem ale chcę
sie wtrżcać w sprawy zwiazane z pocztą (niech ktoś inny oceni czy to ma
sens).

> Szczegolnie, ze wzgledu na mozliwe zmiany w naglowkach zwracamy uwage na
> wszelkie procmaile itp.

Chwilowo wskazanym chyba by było na próby załozyć chyba {mail,lists}-sec.
jżel icoś takeigo byłoby wskazane to wystarczy mi tylko pzresąłć potzrebne
dane do zrobienia wpisów w strefie.