{mail,lists}.pld.org.pl

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 13:32:27 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 19 Apr 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]

> Marcin tu dobrze byłoby uniezależnić działnie aliasów od głównego MX.
> Każdy MX moze pobrać z repo plik CVSROOT/users i skompletowac własną listę
> aliasów. Chodzi o to co sam wprowadziełś na ep.

Wlasnie o to chodzi. Tylko pisze, ze poniewaz na ep to juz dziala,
mozna tak pokierowac dnsem zeby socrat mogl spokojnie wszystko zrobic
i bez zaklocen przeniesc aliasy. I widze potrzebe nawet wiecej niz 2 MX'ow
dla domen PLD. Oczywiscie takich, ze nie przesylaja do "pierwszego" aliasow
tylko same je rozwikływuja i przesyłaja gdzie trzeba.
Spowoduje to, ze dzialanie aliasow nie bedzie zalezne od jednej maszyny.

> Przyt ruchu pzrez atlantyk miało to na pewno sens. Teraz nie wiem ale chcę
> sie wtrżcać w sprawy zwiazane z pocztą (niech ktoś inny oceni czy to ma
> sens).

Ma sens. Powoduje redundancje i wieksza niezawodnosc.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-