[manipulacje]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 19 Kwi 2002, 13:49:57 CEST

Chciałbym po raz ostatni spróbować przekonać was do
tego, by nie poddawać się dzisiaj dyktaturze Tomasza,
gdyż jeśli dzisiaj ja mam problemy, i nikt nie obroni
mojego prawa do swobodnego wyrażania myśli, to jutro
lub pojutrze sam może to mocno odczuć na własnej skórze.

Tomasz nie może być dyktatorem, gdyż to zaprzecza
idei wolnego oprogramowania.

Tomasz umiejętnie używa telefonu, powiększając grono
ludzi, których przekonuje za naszym plecami, że on wcale
nie jest taki zły, że "będzie dobrze", tylko trzeba
usunąć "krzykaczy" i "manipulatorów". Rozumiem,
że jego głos w telefonie brzmi urzekająco, ale
to jedynie pozory - jak tylko sytuacja się uspokoi,
to znów zacznie pokazywać, na co go stać.

Ja nie będę nigdzie dzwonił, gdyż nie chcę przejąć
tego projektu, nie mam dokąd i nie dałbym sobie z nim rady,
chcę jedynie zwiększenia demokracji w decyzjach.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org