Znów niekonsekwencja na FTP

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 14:21:54 CEST

Witam,

Chciałem sobie zainstalować jeden pakiet pythonowy, ale okazało się że
jest na FTP cały nowy python, więc poldek zaczął mi go upgredować.
I prawidłowo. Tyle że upgrade sie nie udał, bo znowu zepsute zostały
zależności między pakietami na FTP.

I tak:
ERR: python-mx-DateTime-2.0.3-2: req python = 2.2 not found
ERR: python-egenix-mx-base-2.0.3-2: req python = 2.2 not found
ERR: python-ldap-2.0.0pre04-2: req python-modules = 2.2 not found

Na prawdę nie dało się najpierw wszystkich tych pakietów przebudować,
sprawdzić zależności i dopiero wtedy wrzucić na oficjalny FTP?

Pozdrowienia,
	Jacek