Znów niekonsekwencja na FTP

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 16:16:19 CEST

piątek 19/04/2002 14:21:54, Jacek Konieczny:
> Witam,
>
> Chciałem sobie zainstalować jeden pakiet pythonowy, ale okazało się że
> jest na FTP cały nowy python, więc poldek zaczął mi go upgredować.
> I prawidłowo. Tyle że upgrade sie nie udał, bo znowu zepsute zostały
> zależności między pakietami na FTP.
>
> I tak:
> ERR: python-mx-DateTime-2.0.3-2: req python = 2.2 not found
> ERR: python-egenix-mx-base-2.0.3-2: req python = 2.2 not found
> ERR: python-ldap-2.0.0pre04-2: req python-modules = 2.2 not found

Commitnąłem poprawki. Przy okazji znalazłem byka w poldeku, który
nie obsługiwał przypadków, kiedy w Provides jest nazwa pakietu
z inną wersją niż pakiet. Tak więc nawet po poprawce pythona
$ poldek -V pokaże teraz niespełnione zależności.
Poprawionego poldka 0.17.3 wrzucę w weekend.