Usuwanie kont

Artur Skura arturs w iidea.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 17:21:29 CEST

On Fri, Apr 19, 2002 at 04:55:08PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Faktem jest że część kont jest kompletnie martwa (nie wykorzystana choć do
> jednej modyfikacji zasobów w całym repo).
> Poradź co z tym zrobić (?).

Nie mam pojęcią, może stworzyć jakieś procedury przyznawania/odbierania
kont. Byłbym jednak wdzięczny za odpowiedź na pytanie (bo może wspomniana
kwestia padła pod wpływem emocji i nie zostaną podjęte tak drastyczne
środki, w sumie nie wszyscy z users mogą być zainteresowani podejmowaniem
tego typu decyzji czy w ogóle wiedzieć o co chodzi).

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.wolneprogramy.org