Usuwanie kont

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 17:27:46 CEST

On Fri, 2002-04-19 at 16:55:08, Tomasz Kłoczko wrote:

> Faktem jest że część kont jest kompletnie martwa (nie wykorzystana choć do
> jednej modyfikacji zasobów w całym repo).
> Poradź co z tym zrobić (?).

Zostawić w spokoju?
Poważnie, nawet leżące odłogiem konta nie zjadają przecież żadnych zasobów,
a usuwanie może być przez niektórych źle odebrane (niepotrzebnych "dyskusji"
macie tutaj chyba dość :)
Moim skromnym zdaniem konto w repo należy usuwać tylko wówczas, gdy
właściciel użył go celowo (lub więcej niż raz niecelowo) do zrobienia
Naprawdę Brzydkich Rzeczy typu zmienianie plików przy wyraźnym sprzeciwie
osoby się nimi opiekującej, niezgodnie z regułami zapisanymi w jakimś
COMMITS.txt, czy masowe przenoszenie plików przy użyciu klienta CVS.

Aah, to, że się odezwałem, nie oznacza, że chcę zostać zatrudniony do
kolejnego odcinka telenoweli pld-devel-pl... ;-)

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero